Descarcati Flash Player pentru a vizualiza continutul .
Image 1 Title
Image 2 Title
Image 3 Title
Image 4 Title
Image 5 Title

AcasaServiciiAvantajeCarieraPortofoliuCautareContactCodul Fiscal 2014
Acasa arrow Stiri arrow Registrul Comertului
Servicii
Preturi
Noutati Legislative
Legislatie
Stiri
Info Utile
Programe - Declaratii
Etape infiintari societati
Link-uri utile
Coduri CAEN Rev.2
Codul Fiscal 2014
Codul Fiscal 2013
Codul Fiscal 2012
Codul Fiscal 2011
Cod Procedura Fiscala
Legea 31/1990
Legea 31/1991
Legea 64/1995
Legea 441/2006

Registrul Comertului
Dosarele restante de la Registrul Comertului Bucuresti
ar putea fi solutionate in urmatoarele doua luni
 
Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) precizeaza ca termenul de solutionare al dosarelor restante de la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti va fi de cel mult doua luni.

ONRC a pregatit procesul de preluare a solutionarii cererilor de inregistrare din competenta judecatorului delegat in cea a directorului oficiului registrului comertului de pe langa tribunal si/sau persoanei sau persoanelor desemnate de catre directorul general al ONRC, potrivit OUG nr. 116/2009 privind activitatea de inregistrare a cererilor la Registrul Comertului.
 
 Noul cadru legal, adoptat de Guvern la sfarsitul lunii decembrie 2009, vizeaza, in primul rand, respectarea drepturilor comerciantilor si a celeritatii operatiunilor aferente inregistrarii si operarii unei afaceri. OUG nr. 116/2009 privind activitatea de inregistrare a cererilor la Registrul Comertului va intra in vigoare joi, 14 ianuarie 2010.

In acest context, conducerea ONRC a dispus o serie de masuri interne in vederea implementarii noii proceduri, care vizeaza in primul rand rezolvarea cat mai rapida a dosarelor restante la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti (ORC –TB).

Astfel, in Bucuresti, incepand din 14 ianuarie, activitatea se va desfasura pe doua fluxuri operationale:

pentru dosarele nesolutionate inainte de aceasta data va fi prelungit programul de lucru pentru compartimentele care efectueaza operatiuni de verificare, operare date si editare documente si va fi suplimentat personalul pentru activitatile de verificare, operare si eliberare documente;

pentru dosarele inregistrate dupa data de 14 ianuarie, se va asigura activitatea de verificare, inregistrare si solutionare a cererilor cu respectarea termenelor de eliberare prevazute de legislatia in vigoare.

Totodata, conducerea ONRC preconizeaza ca dosarele restante in Capitala vor fi solutionate in maximum doua luni.

La nivel national, activitatea se va desfasura in mod normal, asigurandu-se activitatea de verificare si inregistrare a cererilor, cat si activitatea de solutionare a acestora de catre directorul/directorul adjunct ale oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale si, in functie de volumul activitatii, de catre persoana/persoanele desemnate prin decizia directorului general.

In perioada urmatoare, conducerea ONRC va efectua deplasari in teritoriu pentru verificarea modalitatii si gradului de implementare a prevederilor ordonantei, cu respectarea setului de masuri interne adoptate.

Ghidul de informare privind documentele necesare pentru inregistrarea si autorizarea comerciantilor persoane juridice si inregistrarea modificarilor actelor constitutive ale acestora va fi modificat si va putea sa fie consultat pe site-ul ONRC la sectiunea „FORMALITATI”.
 
© 2024 Contabilitate Bucuresti - Contabilitate - Consultanta Contabilitate - Servicii de calitate pentru afacerea Ta !