Descarcati Flash Player pentru a vizualiza continutul .
Image 1 Title
Image 2 Title
Image 3 Title
Image 4 Title
Image 5 Title

AcasaServiciiAvantajeCarieraPortofoliuCautareContactCodul Fiscal 2014
Acasa arrow Stiri arrow Modalitatea de facturare a curentului electric, neclara si lipsita de transparenta
Servicii
Preturi
Noutati Legislative
Legislatie
Stiri
Info Utile
Programe - Declaratii
Etape infiintari societati
Link-uri utile
Coduri CAEN Rev.2
Codul Fiscal 2014
Codul Fiscal 2013
Codul Fiscal 2012
Codul Fiscal 2011
Cod Procedura Fiscala
Legea 31/1990
Legea 31/1991
Legea 64/1995
Legea 441/2006

Modalitatea de facturare a curentului electric, neclara si lipsita de transparenta
Preturile ridicate, intreruperile dese ale curentului, presiunea slaba a gazelor precum si modalitatea de facturare sunt cauzele principale, pentru care, cei chestionati sunt nemultumiti de companiile furnizoare si distribuitoare de curent si gaze, arata un studiu GfK Romania, realizat in martie 2010.
 
GfK Romania a analizat in studiul Omnibus, realizat in martie 2010, gradul de satisfactie al romanilor in legatura cu serviciile de electricitate si gaze naturale. Preturile ridicate, intreruperile dese ale curentului, presiunea slaba a gazelor precum si modalitatea de facturare sunt cauzele principale pentru care cei chestionati sunt nemultumiti de companiile furnizoare si distribuitoare de curent si gaze.

Astfel, studiul arata ca, in privinta furnizorului de curent electric, mai mult de jumatate dintre romani spun ca sunt satisfacuti.

Totusi, 13% nu se declara multumiti, motivele fiind in special preturile ridicate si desele intreruperi sau defectiunile retelei, dar si lipsa de claritate si transparenta la facturare sau fluctuatiile de tensiune ale curentului electric.

De asemenea, studiul arata ca in 6% din cazuri, fluctuatiile de tensiune si intreruperile de curent au cauzat defectiuni ale aparatelor electronice sau electrocasnice.

Daca aproape toate gospodariile din Romania sunt conectate la reteaua electrica, doar putin peste jumatate dintre acestea sunt conectate la cea de gaze naturale.

Restul populatiei, adica 40%, foloseste inca butelia ca sursa de gaze, iar o mica parte (6%) nu foloseste deloc gazele naturale.
In timp ce aproximativ 6 din 10 romani sunt multumiti de serviciile furnizorului de gaze naturale, 11% din populatie se declara nemultumita in principal din cauza preturilor mari, dar si din cauza presiunii scazute, a procesului de facturare perceput ca neclar si existenta aerului pe conducta de gaze.

Media intreruperilor curentului electric in gospodarie - situatie datorata furnizorului – a fost de 4 in ultimul an, in timp ce intreruperea gazelor naturale a survenit in medie de 2 ori in ultimul an.

Informatiile provin din studiul Omnibus realizat de GfK Romania in luna martie 2010 pe un esantion de 1000 de persoane. Rezultatele sunt reprezentative pentru populatia Romaniei in varsta de 15 ani si peste.
 
Sursa: Avocatnet.ro
 
© 2024 Contabilitate Bucuresti - Contabilitate - Consultanta Contabilitate - Servicii de calitate pentru afacerea Ta !