Descarcati Flash Player pentru a vizualiza continutul .
Image 1 Title
Image 2 Title
Image 3 Title
Image 4 Title
Image 5 Title

AcasaServiciiAvantajeCarieraPortofoliuCautareContactCodul Fiscal 2014
Acasa arrow Stiri arrow Plata obligatiilor fiscale pentru sediile secundare se va face la trezorerie
Servicii
Preturi
Noutati Legislative
Legislatie
Stiri
Info Utile
Programe - Declaratii
Etape infiintari societati
Link-uri utile
Coduri CAEN Rev.2
Codul Fiscal 2014
Codul Fiscal 2013
Codul Fiscal 2012
Codul Fiscal 2011
Cod Procedura Fiscala
Legea 31/1990
Legea 31/1991
Legea 64/1995
Legea 441/2006

Plata obligatiilor fiscale pentru sediile secundare se va face la trezorerie
Printr-un ordin emis recent, ANAF stabileste ca plata obligatiilor fiscale aferente lunii ianuarie pentru sediile secundare se va realiza la trezoreria la care contribuabilul este arondat. ANAF a eliminat incepand cu 1 ianuarie obligativitatea depunerii declaratiilor fiscale unice(Formular 112) pentru sediile secundare ale companiilor, acestea urmand a fi depuse din februarie doar la sediul principal, inclusiv pentru salariatii de la sediul secundar.

Masura a fost luata prin Ordinul nr. 1080/2011, publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 103 din 9 februarie 2011.

Potrivit actului normativ, plata obligatiilor fiscale reprezentand impozite, taxe, contributii si alte venituri fiscale, aferente lunii ianuarie 2011, cu termen de plata pana la 25 februarie 2011, inclusiv impozitul pe venitul din salarii aferent activitatii sediilor secundare, se efectueaza de catre contribuabil la unitatea de trezorerie si contabilitate publica la care acesta este arondat. Pedocumentul de plata contribuabilul va inscrie in mod obligatoriu codul de identificare fiscala si denumirea sa.

Pentru plata obligatiilor fiscale reprezentand impozit pe veniturile din salarii datorat de salariatii care isi desfasoara activitatea la sediile secundare inregistrate fiscal, potrivit legii, ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, care nu au fost achitate pana la data intrarii in vigoare a prezentului ordin, se va proceda in acelasi fel ca si pentru cele aferente lunii ianuarie.

Prin Ordinul ANAF nr. 232/2011, s-a stabilit ca, pentru administrarea de catre organele fiscale din subordinea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala a obligatiilor fiscale datorate de contribuabilii care au infiintate sedii secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, competenta revine, incepand cu data de 1 februarie 2011, organului fiscal in a carui evidenta fiscala este inregistrat contribuabilul care a infiintat respectivele sedii secundare, inclusiv pentru impozitul pe venitul din salarii datorat de salariatii care isi desfasoara activitatea la aceste sedii.

Competenta privind inregistrarea fiscala a sediilor secundare ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, potrivit legii, revine organului fiscal in a carui raza teritoriala se afla situate acestea.

 
© 2024 Contabilitate Bucuresti - Contabilitate - Consultanta Contabilitate - Servicii de calitate pentru afacerea Ta !